dinsdag 18 september 2012

Fotolijst

Afgelopen mei waren mijn schoonouders 40 jaar getrouwd. Als kado hebben ze van Luke en mij een fotoshoot gekregen. In eerste instantie was het de bedoeling dat ze een foto uitkozen en dat we die lieten vergroten voor in een mooie lijst. Maar mijn schoonmoeder vond dit leuker. Dus heb ik mijn creativiteit op de lijst losgelaten. Het resultaat mag er wezen vind ik zelf.

Het papier is van DCWV - Lemon Flower. Dat is een van mijn favoriete papiertjes. De vlindertjesvolgens mij van martha stewart maar dat weet niet ik niet zeker die heb ik namelijk in een rak gekregen van Marieke. Het citaat heb ik overgenomen van iemand onderschrift op het SA forum. Ik weet alleen niet meer wie. Er staat FA-MI-LY: Where live begins and love never ends.






Ik hoor graag wat jullie er van vinden

Liefs,
Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten