zondag 13 maart 2011

Gijs

Hallo allemaal,

Ik heb dit weekend weer een LO gemaakt. Ik wilde er één maken voor de wedstrijd can Scrappassion, maar ik heb weer eens te snel gelezen. De eerste voorwaarde is 4 foto's en de tweede, die ik dus niet gelezen had, dat de LO ton sur ton moest zijn. Dit betekent in 1 kleur maar je mag wel alle tinten gebruiken. Dus nu ga ik er van de week (als er tijd is) nog een maken. Dit is in iedergeval wat ik gemaakt heb



Ik vond hem best moeilijk om te maken. Ik wilde perse de lintjes gebruiken die je ziet op de LO en moest dus eigenlijk in een andere stijl scrappen dan normaal. Toch ben ik best tevreden over deze LO

Ik zou het fijn vinden als je een berichtje achter laat!!

Liefs,
Melanie

11 opmerkingen:

  1. Mooi hoor en wat leuk dat je er nu nog een mag maken, ze worden als maar mooier!
    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig Melanie! Dat kant in een rondje vind ik een vondst! En hij is bijna ton-sur-ton, als je het oranje weghaalt ben je er ;-) Maar een nieuwe maken is ook geen straf toch?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden! En zelf vind ik dat ie vrij 'ton-sur-ton' is ;-) Je hebt de groen in verschillende tinten en het oranje ook! Dus dubbele ton-sur-ton haha.

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout. Mooie foto's ook. Wat is een poezenleven toch heerlijk.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden hoor! Leuk idee dat kant in een rondje! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie lo, en wat een schattige kat trouwens :)

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi, het kant in een rondje is een supervondst! Weer wat inspiratie opgedaan!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lo. Het rondje van het kant gemaakt is erg leuk bedacht.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie layout en idd wat een leuk en mooi idee dat kanten rondje

    BeantwoordenVerwijderen