woensdag 29 december 2010

Personal Challenge

Op het forum van scrapfever doe ik mee met de Personal Challenge. Marjolijn heeft mij uitgedaagd. Dit was de uitdaging:

Maak een foto van je kerstboom of iets anders kerstachtigs als je geen kerstboom hebt en maak daar een mooie lay-out mee. Gebruik veel glitter en glamour.

Ik kon een sketch krijgen of het zelf verzinnen. Ik heb gekozen om de lay-out zelf te verzinnen en dit is het resultaat. Nou kun je zo op de foto de glitter niet goed zien. Maar op de acolade stuk zitten allemaal glitters, hoort bij het papier en op het rendier hoofd zitten ook nog glitters.

Voor mij was het een lastige challenge aangezien ik nog nooit een kerst lay-out gemaakt heb. Moest er zelf voor shoppen ;)

Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Liefs, Melanie


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kerstlayout, mooie sfeervolle keuze van papier. Ik vind het meer een vintage uitstraling hebben dan een glamour ondanks je glitters. Maar deze sfeer pastook beter bij de foto denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende layout ook ik vindt het een echte vintage uitstraling maar daar houd ik wel van

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi zeg, hier hou ik wel van!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen