zondag 3 oktober 2010

Nieuwe Blog

Dit is hem dan, mijn nieuwe blog. Mijn vorige blog heb ik verwijderd omdat ik er niets meer mee deed. 04 aurgustus 2009 hebben mijn vriend en ik een huis gekocht en we zijn iets minder dan een jaar bezig geweest met verbouwen. In die tijd heb ik niet gescrapt en dus ook niets met mijn blog gedaan. Dus ik had hem verwijderd. Nu wil ik weer beginnen met scrappen en wil ik ook weer een blog vandaar deze. In de komende tijd zal er van tijd tot tijd dingen veranderen aan mijn blog aangezien ik alles op nieuw aan het ontdekken ben. Maar dat komt vast goed...

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je nieuwe blog. Wel jammer dat al je oude werk nu niet meer te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe blog, zonde dat je de oude al verwijderd hebt.

    En nou volhouden hé

    BeantwoordenVerwijderen